Daca iti pasa de calitatea vietii pe care o ai, iti pasa si de cum iti modelezi mintea si corpul. Am ales sa fac sport de 3-5 ori pe saptamana si sa-mi schimb dieta, pentru ca vreau sa ma simt mai bine.

Am urmat o saptamana programul de la catering sanatos pentru ca este extrem de simplu: primesti mancarea acasa dimineata, tu nu mai ai nimic de facut decat sa iti iei portia la birou si sa mergi seara la antrenament. Preturile sunt extrem de accesibile si te scutesc de foate mult efort, mai ales daca ai un stil de viata activ si nu prea ai timp sau rabdare sa petreci timp in bucatarie, dar in acelasi timp vrei sa mananci sanatos.

Acest program de nutritie este recomandat sa fie insotit de miscare, 3 zile pe saptamana, iar rezultatele le veti vedea imediat, daca va tineti de treaba si nu trisati 🙂

Ce iti aduce catering sanatos? 3 mese pe zi si doua gustari, pentru ca este important sa mananci cantitati mai mici si mai des pentru a-ti accelera putin metabolismul. Ai nevoie de proteine, legume, fructe si foarte putin dulce.

Acestea sunt livrate intre 6 si 9 dimineata – daca nu esti matinal, iei mancare si te intorci inapoi in pat la somn, cum am facut eu 🙂

Meniul este variat, contine toate elementele necesare pentru o alimentatie sanatoasa si echilibrata, iar o data pe saptamana nu consumi deloc carne.

Mesele ar trebuie sa fie luate dupa programul urmator:

Ora 8 mic dejun

Ora 10 – gustare fruct

Ora 12 pranz

Ora 3 gustare fruct

Ora 18 cina.

Evident, nu toti avem programul la fel, unii incep munca la birou la 10, altii la 8. Important este sa pastrezi cele 5 mese pe zi si, pe cat posibil, sa nu adaugi nimic – fara snacks-uri : doar apa si cafea/ceai.

Cum s-a prezentat meniul meu:

Luni

 

Marti

Miercuri

Joi

Vineri